18. marts 2009

Prinsesse i solen


Sådan har jeg haft det i dag! Det har været en lang dag på jobbet, men at kunne sidde ude i solen i pausen, er jo helt vidunderligt! Jeg får så meget energi, når solen skinner.

I dag har det været 12 grader og solskin.

Det dufter af forår i luften nu, knopperne sidder og venter på at folde deres blade ud, fuglene synger, det er lyst til kl 20.30, aftensmaden blev grillet i haven hos min bror, og maven er fyldt med forårskriller!

Egentlig ville jeg have været ude og træne efter job, men jeg savnede mine 2 små nevøer, så det blev en tur op til dem. De 2 er bare så dejlige! Jeg var på vej hjem efter aftensmaden, men så siger den store: "Moster, du skal bade mig og putte mig" Så er jeg jo helt solgt, og kan slet ikke komme afsted...

Nu skal jeg lige arbejde lidt, så bliver det et dejligt bad, og så under dynen....Det er lykke!

3 kommentarer:

Mia sagde ...

Härligt du har det!

Allt gick bra med systerns operation, tack snälla för din omtanke.

Stor kram

Jeanette sagde ...

Det låter härligt, med ett varmt bad. Det får det kanske bli i kväll. Har ju den lyckan att ha en bastu också. Det är inte fel...

Ha en underbar dag!
Hälsningar Jeanette

Ellinor sagde ...

Visst är det ett underbart väder som vi för tillfället har möjlighet att njuta av. Hoppas att det håller i sig länge, länge.
Kram