5. marts 2009

Mænd der hader kvinder


Normalt er jeg ikke til krimi, men jeg må sige, at jeg med denne film er blevet omvendt! For s....en film. Den var så stærk, at jeg flere gange sad med lukkede øjne. Den var spændende, flot, fræk, sjov og bare fantastisk! Scenen med voldægten, puhhh det er noget af de værste jeg har set! Jeg sad med kvalme og fik det helt dårligt. Det er da virkelig en film der rammer.
Jeg er en af de få mennesker, der ikke har læst bøgerne (jeg begyndte på den første for et par dage siden), men nu skal jeg helt sikkert læse de 2 næste også!
Den her film SKAL I bare se!

1 kommentar:

Mia sagde ...

Verkligen, satt och kväljdes jag med men på ett sätt är det bra att de tog med den för det är viktigt att folk ser vad en del män gör mot kvinnor. Det går liksom inte att blunda för.

Priskrig gillar vi! Ska du i helgen eller?

Stor kram Mia