16. januar 2009

Where ever you may be....

Hvem siger, at det er kedeligt at være skolelærer!? I dag måtte jeg sende en af mine små dejlige elever afsted på sygehuset i ambulance. Jeg skal love for, at der pludselig blev drama, da der holdt ambulance og lægeambulance i skolegården! Staklen havde meget stærker smerter i maven, og vi vidste ikke, hvad der var galt. Afsted kom han, og efter grundig undersøgelse kunne lægerne heldigvis konstatere, at han ikke fejlede noget! Muligvis kan han have haft en masse luft i maven, men det plejer man f... da ikke at komme på sygehuset for...jeg mener, plejer man ikke at slå en prut?? Jeg kan ikke lade være at tænke på den lille fyr, og jeg håber ikke, at han får det skidt igen senere i dag.
Dagens motto må altså være, where ever you may be, let your wind go free! (citat min granddad)

Ingen kommentarer: