24. januar 2009

Mit guideliv del 1

Jeg har besluttet mig for at skrive historien om de godt 2 år, hvor jeg rejste rundt som guide, og oplevede den bedste tid i mit liv.
Det hele begyndte på Service og Co. guideskolen i Calella november 2000.Jeg tog afsted med min gode veninde Mia, og vi havde glædet os utroligt længe. Nu skulle vores drøm endelig blive til virkelig, nu skulle vi være guider. Vi var meget opsatte på at vise, at vi bare VILLE have det job. "Så er det i morgen skolen begynder, så nu er det tid til at tage sig sammen og kæmpe om det job!!" Sådan står der i min dagbog, da vi er lige er kommet til skolen. Kæmpede gjorde vi, men jeg skal love for, at vi også festede og fik venner for livet. Det er det mest intense, jeg har oplevet hele mit liv, og når jeg tænker tilbage, får jeg gåsehud og det vælter frem med minder. Jeg overskred grænser jeg aldrig havde troet var muligt, og oplevede et sammenhold uden sidestykke, det var fantastiske uger.
Jeg glemmer aldrig den dag, da vi skulle rejse hjem fra guideskolen, jeg græd og græd! Det hele handlede selvfølgelig om at få et job. Inden vi rejste hjem skrev jeg: "Jeg var til samtale hos Apollo. Jeg håber det gik godt, for jeg vil så gerne have det job!!!!"
Jeg fik det, og den 27.december rejste en meget spændt Julie til Fuerteventura.

Ingen kommentarer: