11. januar 2009

Miniferie

Jubii, så er vores miniferie på plads! Jeg har fri i uge 5, så Rasmus og jeg tager en tur til København. Vi skulle egentlig have været på skiferie, men det blev aflyst, så det gør vi måske i uge 8 i stedet for.

Nu tager vi altså til københavn og besøger Mia og Lars Bo. Glæder mig. Vi har været heldige at finde nogle meget billige billetter, så mon ikke der er lidt tilovers at shoppe for:-)

Vi skal bare hygge i hovedstaden og rundt og kigge lidt på seværdighederne. Vi overvejer også en tur over Øresund for at shoppe lidt i Sverige. Vores penge er jo pludselig blevet meget værd derovre, så det kunne jo være lidt sjovt.

Det eneste jeg er lidt træt af, er at det smukke tivoli er lukket for sæsonen. Der elsker jeg at være inde og gå nyde det hele.


Jeg forsøger også at lokke Rasmus med på min yndlings sushi restaurant, men det kræver nok lidt overtalelse ud over det sædvanlige:-) (Rasmus HADER fisk...)

Ingen kommentarer: