22. januar 2009

Uhhhh



Så kom jeg til lægen, og jep, jeg har halsbetændelse:-( Derfor hentede min søde kæreste en film til mig, som jeg kunne sidde under dynen og se. Sødt ikke? For en film det var! Jeg græd i 2 timer! Filmen handler om en ung kvinde, som mister sin mand, da hun er 29 år. Han var syg, og mens han vidste han skulle dø, skrev han en masse breve til hende, som hun begynder at modtage, på sin 30 års fødselsdag. Det er en fantastisk film! Nu sidder jeg her i sofaen med hævede og røde øjne, puha for en film. Den skal I se!

P.S. I love you

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den filmen vill jag oxa se. Läste boken och grät hela tiden :)

Ha en jättebra helg!

Kram Lisa

Julie Roberts sagde ...

Jeg vil læse bogen, men jeg skal huske en hel stak kleenex ved siden af!
Rigtig god ur til Mexico!
Kram