31. januar 2009

Herlige København



Vi havde en skøn tur til København, og jeg fik virkelig shoppet! Det var fantastisk. Jeg har brugt alt for mange penge, men hva':-)

Jeg købte den lækreste taske fra Tiger, og jeg er super glad for den! Mia måtte også eje den, så det er godt, at vi bor i hver sin ende af landet:-)






Lækker eller hvad?


Uhmm, jeg elsker sushi, og jeg får det altid, når jeg er i København. Det er simpelthen den lækreste sushirestaurant, og jeg er nærmest afhængig!
Mums!




Jep, vi har minglet med de kendte på Ida Davidsen og spist smørrebrød med stil! 90 kr for en rugbrødsmad lyder jo vanvittigt, men det var mere end en almindelig mad. Jeg lover jer - det var godt!




Godt vi ikke havde en dag mere, så kunne vi ikke slæbe det hele med hjem!
Vi var også en tur i experimentarium, det var virkelig sjovt. Vi legede som små børn:-) Herligt!

Ingen kommentarer: