9. februar 2009

Multikunstner

Ind i mellem føler jeg mig ikke som lærer, men nærmest en multikunstner! Mine dage på job er aldrig ens. Den ene dag fungerer jeg som psykolog for en svag familie, den næste dag tører jeg opkast op fra en af mine små børn, dagen efter lapper jeg sår sammen, så underviser jeg i, hvordan man går på toilettet,( jepp, det er svært for små drenge), den ene uge underviser jeg i dansk litteraturhistorie, og i denne uge er det så cirkusuge på skolen. I dag har jeg sågar lavet koreografi til en mavedans! Hvem siger, at det er kedeligt at være lærer:-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det maste ju vara underbart med ett arbete som inte är samma sak hela tiden! :)

Kram Lisa

Julie Roberts sagde ...

Jamen det er det også:-) Jeg har de skønneste børn i skolen, og det gør det til et dejligt job!