21. februar 2009

Mit guideliv del 5 Kreta


Ahhh, så kom jeg "hjem" til Kreta. Den her sæson er svær at beskrive med ord. Jeg har aldrig i mit liv haft det så godt tror jeg. Jeg trivedes optimalt, og elskede simpelhen bare stedet, jobbet, kollegerne, landet, maden, vejret, ALT!

Sådan her skrev jeg i en mail hjem til min famlie:

"Jeg håber I har det ligeså godt derhjemme, som jeg har det her!! For så må I have det super! Tiden flyver afsted hernede, og det er lidt skræmmende, for tænk at skulle forlade denne perle igen. Det bliver hårdt!"


Jeg fik lov at arbejde meget i lufthavnen, og var ansvarlig for mange af vores fly. Jeg var vild med at arbejde i lufthavnen! Jeg er meget interesseret i fly, så det var et drømmejob. Jeg drømmer stadig om at komme til at arbejde i denne branche, og følger med i alle jobopslag!
Når jeg sidder her og tænker tilbage på Kreta fyldes jeg med varme og glæde. Det er minder der for altid vil bringe smil frem!
Efter Kreta blev jeg sendt til Thailand. Jeg kom dog aldrig afsted. Jeg savnede min familie og venner, og valgte at blive hjemme, og gå igang med en uddannelse.

1 kommentar:

Julie Roberts sagde ...

http://duckie16.deviantart.com/art/Butterfly-Brush-Set-1-42727684