21. februar 2009

Hvad er vigtigt?


Hvad er vigtig i vores liv? hvordan prioriterer vi egentlig?

Jeg prioriterer meget ofte mig selv. Jeg elsker alenetid, hvor jeg ingen aftaler har. Alenetid til at pusle rundt herhjemme, til at træne i, til at bage, til at sidde under et tæppe og læse, til at male etc.

Jeg er også et hyggemenneske og et hjemmemenneske. Jeg holder meget af at have gæster og hygge om mine gæster. Lave god mad til dem og snakke hele aftenen.


På den anden side elsker jeg også at sidde på en lækker cafe og snakke med veninder i timevis. Bare iagtage folk i den travle by, det holder jeg meget af!

Jeg prioriterer altså mine venner og familie og kæreste højt. At bruge tid sammen med mine to små nevøer er det bedste jeg ved, og jeg gør det så ofte jeg kan.

Jeg prioriterer hverdagens luksus. At lave god hjemmelavet mad fra bunden er vigtigt for mig. Masser af tændte stearinlys findes altid i mit hjem. Rødvin på en mandagaften er ikke unormalt. Nykværnet stempelkaffe er en af mine favoritter.Lækre cremer smører jeg mig ind i hver dag.

Jeg prioriteret samværet med mine kolleger på jobbet. Jeg arrangerer ofte fester og hyggestunder.

Kort og godt prioriterer jeg at have det godt. gøre ting for mig selv og andre, der føles rart.

Ha' en god aften!

3 kommentarer:

Mia sagde ...

Håller helt med. Jag är precis som du någon som behöver mycket ensamtid men samtidigt älskar jag att leka värdinna och ha vänner och familj på besök. Balans helt enkelt.

Nej där har jag aldrig varit men jag har flera vänner i Århus.
Kram Mia

Anonym sagde ...

Vilket fint inlägg!
Gillar oxa egentid, har ett stort behov av det. När det gäller vänner sa ses vi ofta "ute". Jag är inte sa huslig ;)

Kram Lisa

Anonym sagde ...

bra o tänkvärt inlägg!
dessutom en fin bild som man får positiv energi ifrån :o)
kram!