21. februar 2009

Hvor er den gode historie?


I denne finanskrisetid er det den ene triste nyhed efter den anden, der dukker op hver gang, man åbner en avis eller tænder for sit TV. Det er så trist, og man bliver virkelig i dårligt humør. Jeg synes, at det er så synd for alle dem, som mister deres arbejde, og jeg føler virkelig med dem.

Jeg tror dog, at vi i denne tid skal være ekstra gode til at fortælle den gode historie og fremhæve alt det positive vi kan.


Min gode historie fra i dag må være, at jeg sad ved mit bord inde i min klasse, og pludselig kommer en af mine unger op og giver mig en stor krammer. Det var da en skøn følelse!


Hvad er din "dagens gode historie"?? Jeg tror vi skal gøre det til en vane, at tænke dagen igennem og finde en god/positiv oplevelse fra dagen. Sidst men ikke mindst, er det vigtigt at dele den med andre. Det bliver man i godt humør af!

begynd allerede nu, del din gode historie med mig og alle andre her på bloggen! Jeg vil prøve at gøre det hver dag fra nu af!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

vad gulligt! sådant värmer otroligt mkt och får en att glömma allt tråkiga för en stund!
kram!