12. februar 2009

Fakta om mig

Jeg har fået en udfordring af Parislisa, og her kommer reglerne: Bloggeren skriver 8 fakta/(u)vaner om sig selv. Den som bliver ufordret skriver et eget bloggindlæg om sine 8 fakta/ (u)vaner. I slutningen af beskrivelsen skriver du 8 personer som du udfordrer.

Hmm, jamen så forsøger jeg:

  1. Jeg er meget temperamentsfuld! Sidst gik det ud over min børste, som efter en tur på gulvet, kun var halv…
  2. Tålmodighed eksisterer ikke for mig! Jeg HADER at vente. Jeg er fuld af gode ideer, og de skal helt realiseres lige med det samme!
  3. Jeg er rigtig dårlig til at smide ud. Jeg gemmer alt for meget gammelt tøj og gamle ting, som bare ligger og fylder i mit skab. Man ved jo aldrig, om man liiiige får brug for det igen. Hihi
  4. Jeg er træningsfanatiker. Jeg bliver rastløs og irriteret, hvis jeg ikke kommer af sted mindst 5 gange om ugen.
  5. Jeg er afhængig af alle Cliniques produkter. En dyr vane, men en del af hverdagens luksus, som jeg sætter meget pris på.
  6. Jeg er besat af tanken om at få en hund. Lige nu kigger jeg på en cockerspanielhvalp. Jeg elsker simpelthen de små kræ.
  7. Jeg er vild med at bage og lave mad. Gerne til venner og bekendte. Jeg synes, det er dejligt at få gæster, som jeg kan nusse og hygge om.
  8. Blomster skal der helst være i mit hjem. Jeg køber ofte en buket blomster (burde vel få dem af min kæreste:-)). Jeg bliver glad af at have friske blomster stående, gerne i mange flotte farver.

Så skal jeg udfordre nogen. Den bliver svær. Der er ikke mange der læser min blog fast, og dem der gør, har taget denne lille udfordring. Men kom glad og bliv fast læser hos mig:-)

Ingen kommentarer: