21. februar 2009

Mit guideliv del 4 Tenerife

Her kommer så fortsættelsen på mit guideliv...

Det blev som sagt ikke som jeg troede! Jeg troede, at jeg skulle arbejde på Tenerife syd, og det så jeg virkelig frem imod! Da jeg landede i lufthavnen kunne min chef dog fortælle, at jeg skulle på i nord!!! Nejjjjjjj. Jeg var helt knust, men der var desværre ikke noget at gøre. Jeg boede i nord i ca 2 måneder, og det var en trist periode. Jeg hadede den by, og var så meget som muligt hos mine kolleger i syd.

Efter en masse brok endte det heldigvis med, at jeg blev flyttet til syd. Derefter blev det en god sæson! Uj så meget fest og sjov der var dernede. Jeg havde fantastiske kolleger og jeg stortrivedes. "Den Glade Viking" var stambaren og "Hockey" favoritdrinken. Vi havde det super dernede. Gode udflugter, god lejlighed og skønne kolleger. Det bedste ved Spanien er jo, for mig, sproget. Jeg elsker det spanske sprog, og endte med at være flydende på spansk.


Vinteren gik og sommeransøgningen skulle laves. Jeg var ikke i tvivl -jeg ville tilbage til Kreta. Heldigvis fik jeg mit ønske opfyldt, og jeg var på vej mod mine bedste tid ever!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Vad spännnde! Jag funderade oxa pa reseledare innan jag flyttade till London. Förstod inte riktigt, pratar du flytande spanska?

Ja du Warzsawa blir verkligen ett äventyr! Ser fram emot det men är samtidig lite orolig för allt praktiskt som ska fixas. Men det löser sig!! Kul att du hänger med!

Kram Lisa