21. februar 2009

Fødselsdag og fridag!

Jep, en dejlig kombination! First of all: Jeg ELSKER at have fødselsdag!!!

Har hygget hele dagen. Rasmus vækkede mig til et dejligt morgenbord i morges. Det er ALTID mig der står op først, så dette var en skøn overraskelse.

Derefter var jeg en tur i køkkenet for at bage boller til mine kære kolleger. Efter en tur på jobbet (kun for at drikke kaffe og snakke) fik jeg besøg af 2 skønne veninder. Det var bare så dejligt!

Så blev det en omgang spinning med mig som instruktør:-)

Nu står den på rødvin, god mad og hygge resten af aftenen.

Nu tænker I sikkert: "Hvad har hun fået i gave?" Ja, ser I, jeg fik en super fin gave af min veninde, fine øreringe! Så kom min anden veninde med smukke blomster til mig. I ved jo, at jeg elsker blomster, så det var populært. Af Rasmus fik jeg.....tralala, INGENTING! Han har tydeligvis bestilt min gave over internettet, og den nåede ikke frem....jeg er som et lille barn med gaver, jeg ELSKER det, så I kan nok tænke, at jeg blev lidt skuffet....men men, så kan jeg jo glæde mig til i morgen!

Om lidt kommer min søde mor og far med en gave, så jeg er rigtig glad!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stort grattis pa födelsedagen!! Later som om du haft en underbar dag. Stor kram Lisa

Anonym sagde ...

STORT GRATTIS på födelsedagen i efterskott! Hoppas du hade en underbar födelsedag :o)
STOR KRAM från mig!

p.s.kul att du gillade youtube.filmen ;o)