20. december 2008

Juleferie og en hel masse andet



Hvert år er det det samme. Når december måned begynder, synes jeg, at der er lang tid til jul, masser af tid til hygge, og lang lang tid til ferien. Men, men før man får set sig om, er den her. Jeg har virkelig nydt december i år, hygget en masse og set en masse dejlige mennesker, og det er heldigvi ikke slut endnu. I dag skal jeg ud til min farmor og i aften hjem til moren og faren og spise.


I morgen skal jeg med mine to små nevøer ind til byen og suge til os af julestemningen og købe den sidste gave. På mandag skal vi til Åbybro og holde julefrokost med madklubben. Vi har i år udvidet og valgt at tage alle vores kærester med, så der er garanti for en god fest!


Det har vi nu altid været gode til! Hold op hvor har vi holdt mange gode fester gennem tiderne - specielt dem, hvor der har været en blender involveret :-)


Jeg fandt lige dette gamle billede fra en blenderfest, det er godt nok lidt manipuleret, men alligvel:-)


For nyligt var vi afted med madklubben igen, og denne gang var vi inde og se Anders Mattesen - super show! Man må nok indrømme, at vi er blevet lidt ældre at se på siden, men vi kan stadig:-)

Nå, jeg ville egentlig frem til at fortælle lidt om den julefrokost jeg var til i går, men det ene tager jo det andet...Vi havde julefrokost med arbejdet, og umiddelbart lyder en fest med 50 lærere måske ikke som det sjoveste, men der tager I helt fejl! På vores skole bliver der altid festet

igennem, og i går var ingen undtagelse, det var virkelig en god fest! Inden jeg gik hjem gav min søde kollega Søren mig en gave, som jeg først måtte åbne i dag, når jeg sad med tømmermænd på sofaen. Jeg åbnede den så snart jeg stod op (jep, jeg er som et lille barn med gaver!) I gaven var et lækkert Womanblad og chokolade, det synes jeg var en fantastisk gave! Tænk at have så god en kollega! Tak Søren!

Speaking of gaver - I dag fik jeg en lidt tidlig søndagspakke af mine dejlige kæreste, og han havde købt en lækker opsamling med Nik og Jay! Jepp, jeg ELSKER dem! Så den og Woman skal jeg hygge mig med i dag.

Jeg vil tilbage til kaffen.

Rigtig god dag til alle

Ingen kommentarer: