25. december 2008

1.juledag

I dag har vi holdt julefrokost hjemme hos mine forældre, og det har virkelig været en hyggelig og god dag! Vi har spist og spist og hygget og hygget :-)
Sebastian fik et nyt "piano" af farmor og bedstefar, så vi har tilmed været til koncert hele dagen:-)
Rasmus er nu taget afsted til Løgstør til det årlige julebal. Jeg tror man skal være lokal for at helt at forstå, hvad der er så specielt ved en fest i en hal 1.juledag.....
Jeg får besøg af min dejlige veninde Anja om lidt, og så skal vi julehygge lidt.

I morgen skal vi til endnu en julefrokost hos Rasmus famile, så jeg tror vægten ender med at gå en del kilo op! Jeg har i hvert fald gjort det godt ved de lækre juleborde. I min familie spiser vi altid kalkun til jul (skyldes de engelske rødder), men i år skulle jeg for første gang prøve at spise and til jul. Troede egentlig ikke, at jeg kunne lide det, men jeg skal da lige indrømme, at svigermors and og dertilhørende sovs gled ned, og det endda med stort velbehag.
Jep, i år har jeg for første gang fejret jul uden mor og far. Det vil sige, at jeg prøvede det også, da jeg boede på Tenerife, og det var så forfærdeligt, at jeg prøver at fortrænge det...puha jeg savnede mor og far dengang! i år gik det dog noget bedre - vi havde en fantastisk dag. Jeg spiste frokost hos mor og far, og var så hos Rasmus familie resten af dagen. Jeg har verdens bedste svigerfamilie, så det var slet ikke så slemt, som jeg måske havde frygtet. Jeg kan i den grad se tilbage på en dejlig juleaften!
Tænker at jeg nu virkelig er ved at være voksen...er man ikke det, når man er begyndt at fejre juleaften med sin svigerfamilie?
Som sagt fik jeg ene fantastiske gaver af min dejlige familie, men jeg kommer ikke udenom, at jeg blev noget skuffet, da jeg pakkede en termokande op - fra Rasmus! Hans mor kunne dog ikke bære at se mig så skuffet, så hun bad mig kigge indeni, og vupti lå der den fineste ring:-) Rasmus havde vist planlagt at lade mig stege lidt mere, men den gik ikke. Så nu har jeg fået en superfin margueritring.
Jeg ELSKER julen

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

I inclination not approve on it. I assume polite post. Expressly the title-deed attracted me to review the unscathed story.

Anonym sagde ...

Amiable brief and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.