21. december 2008

4.søndag i advent


Hygge hygge hygge! Hele dagen har jeg hygget med familen. Ja det startede faktisk allerede i går, da jeg tog hjem til mine forældre til lækker aftensmad. Jeg blev også og sov hjemme på mit gamle værelse, og da jeg vågnede i morges, stod der lækker morgenmad og kaffe på bordet. Det er da lige til at klare! Nissen kom også forbi, og hold op han flottede sig! Tak nissemor og nissefar!

Efter morgenmaden tog jeg med mine forældre og små nevøer til Aalborg for at nyde julestemningen, og jeg skal love for, at der er stemning derinde i år.

Sebastian kørte rundt i den fine karrusel, og han nød det i fulde drag. Vi mødte sågar julemanden, så jeg må nok indrømme, at julestemningen har indfundet sig.

Så hyggelig er byen i december

I morgen skal vi som sagt have julefrokost i madklubben, men i stedet for at holde den i Åbybro har vi flyttet den hjem til os, så jeg brugte lige et par timer på rengøringen også. Det bliver bare så hyggeligt, at alle kommer her og holder en god julefrokost.
Så dagen i morgen bliver travl (men god), udover julefrokost står den på frisør, læge og gløgg og æbleskiver hos mormor uhmmm.

Ingen kommentarer: